look like a moviestar.

.. that's why am in love with you
HEJJJJJ!
Är så fucking glad just nu för äntligen har mitt internet blivit fixat så nu uppdateras det som vanligt. Idag så var ettorna i Vilsta och körde femkamp osv, var väl helt okej efter ett tag. Slutade strax innan ett iallafall. Imorrn blir det en skön dag hoppas jag. Igår så var det skola till ungefär ett kanske, sen gick jag till Timmy. Vi kollade film och så. Mys! Han stack sen ned till bilskolan för han skulle gö nått där så då tog jag bussen till Elvira så hon, jag och Amanda gick ned på stan för dom skulle köpa lite saker :) Tog sen bussen hem eftersom att det var träning halv åtta. Gick hur bra som helst att rida. Inte fått den känslan på länge fan. Så det var grymt kul! Var först lite skepptisk till att ha Alfons för jag hade glömt bort hur otroligt fin han är när man väl fått igång honom. Nu ska jag dricka upp colan sen träffa Anna tror jag :)

love.♥


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Dina ballerina skor var sjukt söta! Vart har du köpt dom? :)



Har en liten mini tävling kan man säga i bloggen, kika in och se om det är något för dig! :)

Direkt länk: http://mdik.blogg.se/2011/august/bra-tips-vinn-en-lank.html#comment



KRAM

2011-08-25 @ 16:12:15
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0