NY BLOGGDESIGN!

Hejsan!
Äntligen har jag fått ny bloggdesign. Min gamla var så sjukt ful o gammal. Tack så jätte mycket www.bloggparken.se/yjulia. Vart verkligen hur fin som helst tycker jag. Blir så mycket roligare att blogga när den är fin på utsidan. Förövrigt så mår ja väl lite halvdant. Orkar inte gå in på sak, varför jag just gör det. Igår iallafall så hade jag, Alexandra & Elvira våran egna lilla kräftskiva. Var riktigt mumsigt! Senare på kvällen kom Jacob dit och gjorde oss sällskap. Precis när vi skulle sova också så såg vi bara något som blinkade utanför huset då och då. Insåg ganska fort att det var blixten. Kom en riktigt supersmäll ett tag också. Blixtarna kom precis efter varann också. Gick inte ens en sekund emellan dom. Hela Alexandras hus var vaket efter ett tag. När vi kollade ut i köksfönstret så var den precis över oss och värsta ljusskenet precis framför ögonen. Hemskt med sånt där. Ska inte skriva så mycket till nu för jag måste hoppa in i duschen. PUSS/ J

Du kommer alltid vara fin i mina ögon!


Kommentarer
Postat av: hannis

Gus så fin bloggen vart nu! :)

2011-08-28 @ 21:29:20
URL: http://hannabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0