WHAT HAPPENED TO US

Har precis duschar för andra gången ikväll. Tycker det är så skönt att duscha för man drömmer sig bort och är helt ensam verkligen. Precis ingen kan störa en då. Man kan ta ut sin sorg eller vad man nu vill för det är ändå ingen som ser dig. Haha som sagt, julia♥dusch. Måste också berätta en lite märklig sak för er läsare.- Nu för tiden så längtar jag faktiskt till att gå till skolan. Trivs verkligen i min klass. Jag som var så negativ och bara skulle byta, men lärarna sa att jag skulle ge det en chans vilket jag gjorde när vi väl kom in i bygghallen och senare på dagen så började två av mina tjejkompisar i klassen. Nu vill man så gärna till plugget för det är så sjukt kul där och man känner sig så fri till skillnad från högstadiet där dom ringde hem om man rökte, skolkade eller vad man nu hittade på. Här är man fri som fan! Vi kan gå ut och röka mitt i lektionen, bara att man säger till läraren att man ska det så får man. Ja, skolan är underbar helt enkelt! Längtar speciellt till imorgon då jag ska vara lite omogen och slå Nicklas hehe. han som tänkte slänga i mig i ån :( dumma honom!


Gud så längesen dom här bilderna togs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0