elvis

elvira du har så jävla rätt :p den kommer ju fan fortsätta att läsa för att kunna störa sig mera & kommentera xd


iaf HEJ!

har vaknat nu & sitter här vid datan o käkar macka. inatt vid halv tre så vakna jag av nått jävla ljud som ja fick panik på. fatta inte riktigt vad det var förens ja kolla på mobilen. min kusin ringde & sa att sprang fyra hästar lösa utanför oss. så ja & pappa gick ut o kolla ifall vi visste vilka det var men dom hade sprungit iväg då.
idag så kommer ju släkten hit o firar mig. niie niice! innan det så får ni en sammanfattning av mitt lov. ända från när det började på fredagen tills idag då.

fredag: skolan ju, sen mötte ja upp maddis & becka på stan. stack till becka sen kom alexandra. hade myskväll och basta m.m
lördag: på kvällen hade vi tacokväll hos mina ena kusiner
söndag: stack till malin & sov där.
måndag: stan med malin sen på kvällen åkte jag och sov hos alexandra
tisdag: vi stack till stan & solade. jag brände mig :( sen hem & stack på ridningen sen vid halv nio kom maddis & sov här. kan ju bara säga att bruden är mer än bra :*
onsdag: gick upp halv nio för att åka in till stan & ta tåget till gustavsvik med becka och alexandra också. det var riktigt kul där. blåmärken som en jude bara :( & så missa vi ju tåget
torsdag: stack till maddis & på kvällen kom det folk dit. så jävla kul var det :D sov hos poppe oxå
fredag: när vi vaknat på morgonen stack han in till stan & gymma & jag stack till maddis igen. senare tog jag och elvira bussen till stan sen hem.
lördag(igår asso): stack till stan med mamma & fick med mig rätt så mycket saker hem
söndag: släktkalas hahahha ..
I helhet:
det bästa sportlovet som varit någonsin. har bara vart med alexandra,maddis & becka. vi har haft det så jävla nice så det är sjukt.

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0