jag älskar ju dig förfan

hejsan!

sitter här med lite blandade känslor. går inte in på vad men aa. vet inte om jag ska gråta eller inte bara bry mig och se de som det är i nuläget. svårt! mesta dels vill jag bara gråta för det är så mycket känslor inblandat från alla håll & kanter, men samtigt se det som" tiden förändras, man glider ifrån varandra".

iaf- idag så har jag bara åkt fyrhjuling. pappa & jag körde först över vägen en bit o lekte lite på vägen med dom. sen så stack vi ner mot åkerberg:arna & då var lova & johan ute så dom följde med hem o åkte lite. körde på ängen utanför oss. sen nu har jag pluggat lite engelska. skönt att vara klar med allting nu.
första natinella på tisdag, wiho!!! är i svenska, men det är lätt som en plätt (:

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0