malleballe lingonskalle

hihihiihihihihihihihihihihhihihi!

hejsan!

nu har precis kommit hem från malin. Stack dit igår vid typ två. vi gjorde inte så mycket. stack till stallet & sen på kvällen kollade vi skräckfilm. mysigt! la oss ganska tidigt också. elva redan.. fast somna inte förens 2 tror jag klockan var. vakna sen vid tio & gick upp o käka frukost. kolla två filmer till som är gjord av camilla läckberg. typ som beck var den. vid ett så fixa vi oss sen stack vi till stan. gick & kollade i lite klädaffärer sen så stack vi till folkesta och gick in på Bidemans (hästaffär). jag skulle köpa nått för mitt pressentkort som går ut imorrn så jag fick med mig ett par sporrar med skydd och sen ett par fina ljusblå strumpor ( ganska dyrt märke hihi (a' )
nu ska jag äta sen dra vidare mot alexandra där min natt ska spenderas.

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0