sjuk

hejsan!

känner mig lite bättre just nu. idag så har jag vart hos doktorn. dom tog massa prover oså eftersom att min hals är mer är knas. kan inte svälja eller nått. det är som mijoner knivar i halsen. mer än så tillochmed. det går inte att beskriva.. det är förmodligen kanske nått virus eller infektion i bloden eller vad han sa. doktorn kunde inte svenska så fatat inte mycket av det han sa. ska iaf dit på fredag igen och ta prover. så eftersom att aj fick röra på mig en heldel idag så knr ja mig bättre. har fortfarande feber oså men mindre än förut. skönt!
nu ska ja kolla vad max skrev. han har tydligen krockat med bilen i ett träd. smartskaft -.-

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0