tkr detta är ypperligt roligt

hejsan!

fick veta värsta saken imorse i bussen :p någon/ några på skolan har startat en anomnym skvallerblogg där det står om bla. mig eddie & ludde. Om mig ljuger dom om alliting. dom vet inte ett smack. sen så har eddie inte blivit tsm med någon brud som dom påstår. allt på bloggen är alltså falskt till 1000%
själv skrattar jag bara åt saken för den polisanmäls imorgon. ska bli kul att se vilka som gjort detta lilla skratt.
eddie hackade sig in på bloggen o skrev ett inlägg själv :p så om han inte tar bort den ikväll som han kanske skulle åker dom på en jävla smäll när det anmäls :p att ens ha mage till att börja skriva massa skitsnack.
aja nog om det !

skolan var riktigt jävla bra. skratta mig ju igenom dagen för ju den "händelsen". det är ju så tötigt så jag tar inte illa upp :D efter skolan när vi skulle hem hoppa jag, eddie & tommy av vid skjulsta men missa bussen precis när vi var framme, den ba åkte förbi :( så fick vänta i 40 min tills nästa buss kom :( fan va dte var kallt :o

love.♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin blogg! :)

2011-02-17 @ 15:44:33
URL: http://alexandraandersssson.blogg.se/
Postat av: mimmi

jätte fin blogg :)

allt bra?

2011-02-17 @ 18:16:16
URL: http://mimms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0