aotch min knä

hejsan!


har precis kommit hemfrån alexandra. igår så vare fest. fan vad jag älskar allt vansö folk!
vi stack dit vid ungefär åtta kanske. var typ 20-25 pers tror jag (?) .. höll väll på till tre ungefär sen fan orka vi inte mera. jag var full & ja .. :(( hehhehe ska inte säga allt för mycket nu asso. stina tyckte inte om mig ett tag. hon tycker ja är så knasig så jag blir för skön ibland. men vi älskar varann ändå!
nästa helg ska vi till vansö & festa sönder verkligen. röjj röjj röjj, öjj öjj öjj!!



stina & lindas kommentar: men åhhhh ;o fyfan va äckligt. gaaaaaaahh!

love.♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack för att du skrev hur jag skulle göra! :)

2011-01-29 @ 16:04:40
URL: http://rebeccalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0