asso vad har ja för sms :(

SMSLEKEN 1.Ta fram din mobil.

2. Bläddra igenom din inkorg.

3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.

4. Gör likadant på varje fråga




Mina svar:



1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
puss på dig ditt troll :D<3333

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
ja är kåt som fan , kom hit o knulla med mig ;) haha <33

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
är med lama, rikard o fm sj? :) <3



4 Vad är det värsta du skulle kunna säga åt din fiende?

kom hit så fåru en puss :)


5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
haha jo nått puss


6 Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom?
taskigt att du inte skickat nåra bilder som lovat :( <3


7 Vad vill du höra mest av allt?
ne kom till mig och sov puss



8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
ligger lite halvkåt o vill ha en avsugning:D <3


9 Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
ja du lov att du skulle komma och mysa med mig puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0