du är det finaste som finns

jag svär du är det ..

hejni!

allt bra med er ? aaas bra med mig fan. skolan har vart så sjukt bra idag så det finns inte.
tråkiga lektioner o det men alla i min omgivning gör det kul.  imorse trodde fan ja o natta att vi skulle dö när vi vänta på skolbussen för alla sjuor och åttor & två nior smällde raketer sen helt plötsligt kommer eddie med en raket i fejjan på mig typ oh ba' " här julia vill du ha? :D " fan va rädd jag vart :( hahah det var tydligen en gåva till mig från han. knasig kille han är! :d 
haha på idrotten så körde vi äppeltjuven o lisa vart ganska mos för först fäller rikard henne sen flyger jag öven henne, stackare! :(
NU: pluuuuuugga!

love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0