du är tokig.. ja tokig var rätta ordet

hejsan alla!

fan kvällen igår va bra. först så kolla jag bara tv o satt vid datan o snacka med folk. sen vid typ halv elva kom fanny hit. vi åkte runt lite o sådär sen så åkte vi o träffa martin i borsökna för han hade kollat fel på bussen så han fick typ vänta i en timme tills han syster kom xd fanny o ja drev att vi var vid mig o vi kunde inte prata men vi var vid borsökna så vi kommer i fullfart o tutar som galningar o bara skrattar åt han o fortätter åka men vi svängde runt sen o stanna vid honom och snackade. pk tyckte vi var retards som åkte runt o muppa oss :( hahahah.. efter det så stack vi hem till mig. vi satt och snackade om allt möjligt sen vid halv tolv ungefär så stack fanny hem för hon skulle hämta fille. när hon dragit la jag mig i sängen o sen somnade jag vid tolv. vakna tolv imorse. slö som mamma är så orka hon inte ta några steg upp i trappen och in i mitt rum o säga att ja skulle gå upp. nej då ringer man istället till en ?!
nej nu ska jag ... öhh, jag vet inte !


love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0