feeeeettt määäääättttt

fan vad jag är mätt. käka både förrätt & middag. pappa gjorde samma förrätt idag som igår. fan va det är gott. skagenröra med rökor på lätt rostat bröd :*  mumma!

dagen har vart väldigt seg om jag säger så. vaknade vid halv tio ungefär, satt mig vid datan sen har jag kollat tv och pluggat resten av tiden. engelska förhör som ann-marie skicka hem till mig för ja va sjuk i fredags. sen tvinga mama o papap mig att göra klart i övningsboken + läsa på nya läxan :( men är klar nu! :D

igår så stack jag över till anna vid åtta ungefär. vi satt först o snacka om allt mellan himmel & jord. skratta så jag börja gråta och fick ont i magen. vi säger jämt så cp saker så det är sjukt. sen våran jävla röst vi snackar med så fort vi ser varann. hahah :p
vid nio ungefär så satt vi på en film, barnhemmet. den är hemsk i början & allting men sen i slutet så är den inte det för det var inte alls som man trodde liksom. men den var sjukt bra men läskig. skulle gått hem men nej det våga jag ju inte såklart, så mamma fick hämta mig.trodde ju att pojken med påsen över huvudet skulle komma o anfalla mig. låg och halvsov lite i slutet för jag var så trött. stack iaf hem vid halv tolv tolv :)

anna: julia?
jag: vaa aa aa ?
anna: sover du ?
jag: hihi nejnej (a)
anna okej sikken tur. jag trodde nästan det
40 min senare
jag: hihi vet du .. jag sov förut..(a)


love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0