I dream about you

tjena !

bra med er eller ? as bra med mig förutom att jag har värsta ont i min tumme det bara bultar i den för jag har knäckt den för mycket idag :/
Vart inge skriva igår. fanns ändå inget att säga typ. igår somnade jag fan as tidigt.. åtta haha. La på telen med bea tio i åtta för ja nästan somna sen 10 min efter sov ja som en liten gris. vakna tolv o var helt borta.jag fatta nada vad som hänt. haha förstog inte riktigt att ja sovit i fyra timmar xd
nu idag så har jag vart i skolan sen ner på stan o träffa becca sen så va jag med martin o dennis för dom bowla , senare kom tommy också. tog sex bussen hem o nu funderar jag på att duscha & tvätta håret för imorrn äre fest som gäller. sleepar hos alexandra också :) så skriver nog formodligen inte imorrn om ja inte hinner en snabbis hos alexbaby!

caio.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0