i'll be the only one who knows you

SENASTE
Personen du strulade med: pontus
Personen du kramade: johanna
Personen du tänkte på: han
Personen som sov i din säng: oj det var ett tag sen, jag vet inte
Personen du skrev med på msn: marcus
Personen du var med: senast igår,men dom sista var väl, eddie, sabina o hns kille elle va det var
Djuret du köpte: inget
Maten du åt: pizza
Gången du spydde; minns ej.. sjukt längesen, några år sen typ
KOMPISAR:

En kompis du saknar:
bästavännen emma
En kompis du älskar riktigt mycket: älskar många riktigt mycket!
Din bästa kompis: Emma Sohlman
En kompis du glidit ifrån: Adina :/
En kompis du kommit nära: regina
RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? Nej, tillgänglig 24/7

Var du full senast du hade sex? japp det var jag :)
Har du kysst en polis? Nej
Har du någonting att dölja? som vadå?
Kan du baka bröd? hahah nej :p
Vet du hur man frostar av en frys? nej & inte för ja bryr mig heller

UTSEÉNDE

Hårfärg:
brunett
Ögonfärg: blå tror jag
Längd: 178 cm
Skostorlek: 39
Ålder:
15 snart 16

KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? nej
Gillar du någon? som fan!
Vem? tänker jag inte säga här .
Har du haft sex? aa
Har du haft många förhållanden? 2 seriösa tror jag sen massa oseriösa när man va liten
Vad har du på dig nu? underkläder, mjukisbyxor, t-shirt  mössa
VEM
Vem är i rummet med dig? ingen
Vem fick du senast sms av? line
Vem tänker du på nu? E
Pratade du senast i telefon med? malin
Vems hus var du senast i? mitt egna :d .. annars alexandras
Vem önskar du var med dig nu? han ..
Vem i din skola går dig mest på nerverna? i skolan venne, men i klassen alexandra

VAR
Var går du i skolan? skogstorp
Var är din telefon? på bordet berevid mig
Var är din mamma? i vardagsrummet
Var sover du? i min säng
Var handlar du mest? gina, bikbok
Var fick du tag i tröjan du har på dig nu? venne, mammas gammla
Vart åkte du senast bil? stallet
Var i ditt rum är du? är inte där inne
VAD

Vad drack du senast? dricka
Vad är det för färg på dina byxor? gråa
Vad är den närmaste saken som är blå? pennan
Vad gillar du mest med skolan? att få träffa han varje dag
Vad har du på fötterna? inget :d
Vad är din favorit färg? vet inte alls!
Vilken film såg du senast? vet inte va den hette men någon på NO:n iaf
Vad hör du just nu? pappa sitta o tjattra

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i en annan säng?
yes
Hånglat på en bio? nej
Hånglat i skogen? ja
Tyckt att din kusin är het? hahaha nej, men för ganska längesen nu så såg ja min ena kusse på stan o ba till fanny' shit va snygg kille, fanny ba ' afan sen insåg jag att det var min kusin danne. hade inte träffat han på typ ett år då så kände inte igen honom :p

Målat om ditt rum? joo
Dansat framför en spegel? senast nyss typ ;d

Dumpat någon?
yes!
Hoppat in i en bil med folk du just träffat? japp
Varit i slagsmål? yes
Smugit ur ditt hus? ja många gånger (:
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? jo kan man väl säga ..
Hånglat med en främling? ja några stycken, fast knr två av dom nu :)
Älskar eller saknar någon nu? jag både älskar & saknar !

NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
Någon som förstår dig: fanny brandner & johanna gustafsson
Någon du längtar efter: han
Vem kramade dig senast: johanna, det har ni frågat redan
Vem pussade dig senast: pontus
Vem ringde dig senast: malin
Vem ringde du senast: bea
Vem var hemma hos dig senast:
fanny
Vem var du hemma hos senast: alexandra, som ja sa förut också
Har du några kärleksproblem: venne om man kan kalla det så men ..
Har du käkat något idag: aa senast för 15 min sen
Har du pratat med ngn idag: japp
Har du gråtit idag: nej
Har du skrattat idag: japp

Dagens frisyr: först utsläppt, sen toffs sen utsläppt igen
Dagens smink: inget
Dagens vill ha: han han han
Dagens drog: datan , tv & c..
Dagens finaste: han är alltid fin
Dagens måste: finns inget
Dagens dricka:
dricka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0