till emma :

läromästare är inge kul :( tycker inte ja kommer någonstans med dom. Vill ha galna och oerfarna hästar. Dom tar mig framåt och uppåt i ridning. Har kommit riktigt långt med dom. Jag tar verkligen min ridning seriöst men har skit kul ändå :) jag vill verkligen lära mig nått varje gång :)
Dom galna o knäppa hästarna gör att man kan rida alla slags hästar och jag är ju verkligen inte rädd för nånting inom ridningen. :)


Nu är jag hemma från stan. Sanna & jag skulle gentligen bara träffats på stan sen dragit till henne dirr, men ist så gick vi och fikade o sen mötte upp Regina :) bruden e skön!
Vi gick runt lite o träffa lite folk som var på stan. sen stack vi till first igen o fikade. hahha tjocka!
vid kvar över nio stack dom till bion och jag hem. Skulle följt med men glömde pengarna hemma :( hahahah .
nu ska jag messa jacke sen in i duschen.

love.♥

Kommentarer
Postat av: elina

fin blogg du har :D allt bra idag ? kram

2011-01-09 @ 14:50:37
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0