walk to remember

Tjosan!

har precis gått upp. Vaknade dock vid ett taget men det var skönt att bara ligga o dra sig. Dagens planer .. hmm ..
jag vet inte. Skulle träffat micke men har så ont i huvudet. Ikväll blir det nog iallafall att träffa Fanny. Får se vad vi hittar på. Min kväll igår var nog fan den bästa på hela 2011 hitills. Först stan med sanna & regina , sen vart jag och min lilla älskling bea sams igen. la mig 5 inatt för ja först snacka jag med steven o han är ju som han är xd sen så messa jag med massa folk och snacka tele i två timmar :o Försten .. feett mycket snö det är ute nu. Usch jag som vill att det ska försvinna o bli varmt igen. Jag blir galen på det här jävla vädret. Kallt, mörkt o tråkigt. jag vill kunna rida ut igen i bara tröjja/ t-shirt :(
Nej nu ska jag inte sitta här o babbla massa. See U bitches!


love.♥

Kommentarer
Postat av: elina

ihh vad söt du är! :D

2011-01-08 @ 15:40:39
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0