bad update

hejhej!

Har inte haft tid att uppdatera bloggen dom senaste fyra dagarna för jag inte varit hemma sen i Torsdags. Har sovit hemma hos Malin. Vi har väl egentligen inte gjort så mycket. har varit ute hos hästen, vart med Landi osv. Igår så kom Landi och Jivara, vi drack lite grann sen så drog jag och sov hemma hos Adde. Han skulle in till stan så då skjutsa han mig till Malin igen. Jag har typ sovit hela dagen idag.. Kul sällskap för Malin ;) haha men men!
Jag och Elvira åker ju till Gotland på Tisdag så får se om vi internet eller inte. Får jag verkligen hoppas med tanke på att statistiken sjunker direkt när jag inte bloggat på dagar. Nej uasch, ska duscha nu sen packa osv :)

love.♥


gårdagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0