... du

jag orkar snart inte mera. vet inte vart jag ska ta vägen för tillfället. Tankarna flyger omkring i huvudet och det är skit jobbigt. vill bara att allting ska vara som förut. på något sätt känns det nästan som att "de där" förstörde lite. Du sa att det var på riktigt men jag vet inte vad ja ska tro faktiskt. om du bara menade det för studen eller verkligen på riktigt. jag vet inte vart ja ska ta vägen. den ända jag vill är att vara hos dig , i din närhet där jag trivs som bäst. att du bara kollar på mig ett litet tag gör skillnad, det är det jag älskar hos dig. du kan bara kolla på en så får du en helt förblindad. gör inte såhär. jag vill veta vad som händer , på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0