härliga killar

Igår så var jag och Elvira hos Bea ett tag sen drog jag, Zara,Emma & Elvira till Oscar där Anton,Robban och Viktor också var. Fan så kul vi hade det! Kom hem där ifrån vid åtta imorse. Har inte sovit en enda timme inatt så när jag kom deckade jag i sängen direkt. Mitt huvud var ju på väg åt ett annat håll fan. hade så sjukt jävla ont bara för jag festat hela natten och morgonen sen inte sovit på det... Men men, inget jag ångrar fan!

Idag så får vi se vad som händer. Elvira kommer kanske hit och sover för jag är helt själv hemma ikväll/natt :(
Känns lite obehagligt att sova själv när det nyss var inbrott hos grannen typ. Ska gå o ta en tablett nu så huvudvärken lugnar sig lite. Ha det bra så hörs vi antagligen ikväll eller imorgon!

Bilder kommer garantetat upp inom kort också :)

love.♥

ggggggammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0