HEJ

Dom senaste dagarna har jag mått skit verkligen. Men med otroligt bra vänner som stöttar en så funkar det helt okej ändå. I förrgår så var jag med Anna. Vi åkte till Tuna park för att hon skulle lämna tillbaka till saker. När vi väl skulle hem så spööööregna det verkligen. Fyfan vad blöta vi vart :( Kom hem rätt sent där ifrån ändo. Käkade hos mig sen så åkte över till Anna. Där låg vi och kolalde film från 22-03.30 Sen somnade vi båda som två små grisar haha. dagen efter så åkte jag hem rätt skapligt. Runt två ungefär i och med att vi inte vaknade förens halv två hehe. På kvällen igår så åkte jag till Alexandra och var med henne. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. haha bla. att jag bara träffar killar som röker och hon gör tvärt om. Lite cp faktiskt...
Elva så åkte jag hem. Det var sjukt läskigt att åka själv mitt ute i ingenstans :( Fullgas sen bara köra raka vägen hem! Vid halv två när jag precis tänk lägga mig så ringer Emil och tvingar mig komma ut och snacka med han lite. Så då var det bar att klä på sig igen och gå ut till busshållsplatsen dit han kom. Stog och snackade i två timmar sen så vart jag så himla trött. Vi hittade en fladdermus som typ leeed :( Emil va så dum så han la in den i en kartong i hans bil o tänkte lägga den under min syrra & Rikards kudde hahaha! Störd kille...ett långt inlägg :o 

                                                                           love.♥

Jag säger att jag inte bryr mig längre trots att jag ändå gör det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0