kom tillbaka, jag saknar dig

Hejhej!

Jag hatar när allt går skit i mitt liv. Speciellt med någon man tycker om.. Har fan drömt sjukt mycket både igår natt och den här natten som var. Jag vaknar upp och tror att det är verklighet men inser sen att det bara var en dröm. Får verkligen panik. Man blir så sjukt ledsen när man inser att det inte var verklighet som man så gärna velat det skulle vara. Iallafall.. Igår så gjorde jag ingenting verkligen. En kompis till mamma o pappa fyllde så skulle åkt o käkat där men i sista sekund så ändrade jag mig och åkte över till Anna istället. Vi skulle kolla film men istället så vart det att åka in till stan vid 22-tiden och köpa kladdkaka. Så vi åkte till Borsökna badet och satt oss där o käka upp den hehe. När vi kom hem så gjorde vi inte ett skvatt, åkte sedan hem till mig o bara satt i sängen o pratade en massa. Så himla skönt att ha någon man bara kan gå över till när man känner för det och verkligen prata om allt som existerar på denna jord. Anna tog moppen hem vid tre och då somnade jag nästan på engång. Vaknade runt halv tolv, fixade mig på 10 minuter sen åkte pappa och jag in o kollade ny dator och monil. Hitta en samsung touch som ser exakt ut som en Iphone 4. Bara märket som skiljer. Så snart är den fan min!

love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0