pappi

svar till Diza: Jo jag vet. Jag tänkte ringa men glömde bort det sen :( Visste nt om du va hemma heller!



Hej!

Vaknade för ca. 20 minuter sen. Låg och pratade med Emil i telen i 1.5 h inatt så somnade runt fyra. Igår så var jag med Elvira på kvällen. Vi fikade på First och sen inte så mycket. Satt och pratade mest. As ursual!
Idag vet jag inte alls vad jag ska göra. Alexandra & jag skulle ha varit men hon är så förkyld så det vart inte av.. Ska nog kolla vad Malin gör så kanske ja kan åka in till henne en sväng. Nu har pappa semester och det älskar jag för jag får exakt som jag vill då :d Så nu kan ja äta exakt vilken mat jag vill i en vecka. Bara skitmat typ , hehe (a) menmen vad ska man göra.. gott ju!


love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0