rolig kille

hejhej!

Har nästan nyss vaknat. Har sovit hos Anna inatt. Igår så åkte vi till Borsökna badet ett litet tag & gud så mycket folk det var där, säkert över tjugo stycken. När vi vart där ett tag åkte vi till kiosken och mötte upp Adde och Timmy. Anna provade även min moppe. Fyfan vad vi garvade för hon inte kan köra cross-moppe :p såg as roligt ut! Vi stack ned till Närsjö i någon timme sen. Halv två tog Linnea bussen bussen och jag o Anna åkte hem till henne. Började tjaffsa som fan med en kille, dock nämner ja inget namn men jag förstår verkligen inte vad 94or har för fel. Väx upp förfan!
Idag så vet jag inte alls vad som händer. Funderar på att åka in till Elvira o prata lite med henne.

love.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0