töntar

hejj!


Har inte skrivit på några dagar nu, men som sagt så är ju min dator sönder :/
Igår så var jag & Elvira hemma hos Micke o Hampus i Nyfors med dom två. Vi spelade Guitar Hero och självklart så ägde ju jag ut dom på extream ;) hahaha faaast! Elvira drog sig hemåt vid kvart över tolv o då gick ja med o hämtade moppen sen åkte ja tillbaka till Micke. Dom satt och spelade NHL och jag typ sov/kollade på det dom gjorde. Åkte hemåt runt ett halv två eftersom att ja inte fick sova kvar hos dom för pappa.. Micke har kvar mina älskade brillor haha :( Han är tönt, men ja gillar han ändå!

Idag senare mot kvällen åker ja in till Elvira, som vanligt :)


love.♥


Bilden är från Valborg på Micke o Hans bror för jag tog aldrig kort igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0