Cherie

Hej!


Min dag kunde inte börja på ett sämre sätt tror jag. När jag skulle ta halv fyra bussen in till stan så kom den aldrig så jag sätter mig på moppen som jag vet inte har bensin knappt. När jag kommer in till Fröslunda så tvärdör den bara. Efter att min syster kommit med bensin vill den fortfarande inte gå igång så Rikard kom och hämta den. Skulle ta 11:an fram till stan med missar den också så jag började gå mot stan & sjäääälvklart ska det ju börja regna då också. Väl framme så skulle vi göra en sak men det sket ju sig också.. Det som gjorde mig glad igen var väl att rida älskade Cherie som jag inte ridit på flera månader för jag inte haft tid eller ork. Kändes så jävla skönt att sitta på hästryggen igen. Vet att jag sa i inlägget tidigare att det var så skönt att inte ha någon ridningen men då menade jag träning/lektion. Att rida hemma själv är det bästa som finns helt enkelt. Nej nu ska jag inte skriva så mycket mer.


love.♥


Kommentarer
Postat av: alex idling

ska du fortsätta rida lektion på klärre efter sommarn ?? :)



puss !!

2011-06-21 @ 16:26:30
URL: http://morenaandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0