Fredag och Lördag!


Hej ni!

kan väl börja med att säga att midsommarhelgen inte var som jag förväntat mig. trodde det skulle bli sååå mycket roligare än vad det var :/

Fredag: Åkte hem till syster min vid sex ungefär. Umgicks lite med deras kompisar ett tag sen körde hon in mig till Elvira. Vid åtta så åkte Elvis, jag, Amanda & Linda till Filip. Var bara där i någon timme för det var sjukt trist.. Så vi åkte vidare till Tobias där vi stanna i tjugo minuter för det var typ katastrof.. Så vi knallade till bussen hem den gick inte förens om en och en halv timme. Tur så kom 2an mot Borsökna så vi hoppa på den.  Lagom framme i stan sen vid ett ungefär så köpte vi Subway sen gick vi hem. Midsommar sööög verkligen stort! Jag drack ett halvt glas vin på hela kvällen, så himla ovärt!

Lördag: Elvira och jag vaknade halv två. Gick upp och käkade lite sen gjorde vi inte ett smack. Åkte hem runt fem, strax där efter så kom Fam. Åkerbergs över för lite paj & planering för vart vi ska åka på semester. Vart dock inget bestämt ännu men men :) Klockan halv tio åkte jag till Mesta för lite krök hemma hos Tobias. han dock bara vara där i två timmar för pappa kom hem från skogen då.

Idag så ska jag dricka med Elviiis och Alexandra :) Vi kör på den här helgen !!!


love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0