HEJ

Igår så åkte jag och Elvira in till stan runt fyra. Gick och köpte nya byxor för det behövdes verkligen! Gud vad slitna de ena paret var. När vi gjort det så gick vi hem till Elvira och började fixa oss inför kvällen. Vid nio så tog vi 2:an till Lagersberg där våran kväll spenderades med Rasmus, Micke & Fredrik. Mycket trevligt! Rasmus stack hemmåt strax efter tolv. Vi gjorde väl i stortsätt inte så mycket! Elvira och jag la oss 05.00 imorse & vart sedan väkta vid tio av att min syster ringde mig. Tog elva bussen hem sen. Ska strax dra mig hemåt och städa, då jag är hos min syrra just nu. Blir förmodligen att vara med Elviiis ikväll igen. Vet inte vad som sker då faktiskt!!!


love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0