Is it okey if I call you mine

Svar till Linnéa: Sa aldrig att det var "kul". Sa bara att jag ska göra det minst 20 gånger. Roligare än att sova i en säng iallafall :)

Hej hopp!
Nu har Anna gått hem och jag sitter här och funderar ut vad jag ska hitta på idag. Skulle fira Elvira men verkar inte som att det blir så. Inget fint väder ute ju :( regnar och är mörkt.. Igår så åkte jag och Anna till Borsökna och tog ett kvällsbad. Gud vad skönt det var i vattnet! Riktigt varmt faktiskt. Efter någon timme så åkte vi hem till mig och så grillade vi två korv och bacon haha. Vart ajukt gott med baconen, tro det eller ej men så var det. Sen gjorde vi inte ett smack typ. La oss i husvagnen och bara pratade om allt mellan himmel och jord. Somnade vid tolv ungefär för båda var helt slut efter dagen. Egentligen skulle vi ha tältat men kände inte för det eftersom att det troligtvis skulle bli regn. Vilket var tur att vi stog över eftersom att det verkligen spöööregnade inatt.
Ha det bra!


love.♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0