jävla smart brud alltså

Jag är nog fan bland dom dummaste som finns. Jag har tappat min sminkväska när vi var på stan igår. Där fanns exakt allt mitt smink.. har förtillfället fått lånat lite av Elvira. Tur att jag har henne! ♥ Förstår verkligen inte hur jag kan slarva bort den.. Har antagligen lagt ut den någonstans och sedan glömt bort den. Nog om det, jag och Elvira vaknade runt tolv imorse. Vi la oss och solade direkt när vi vaknat och visst fick vi färg. Efter tio minuter så hade båda bikini-rand. Känns verkligen att sommaren är här nu. När jag kom där ifrån så åkte jag och Anna ned till badet. Det var faktiskt riktigt varmt i vattnet idag. Efter någon timme så åkte vi hemåt eftersom att jag skulle ut till Hällberga. Provade hästen idag igen. Gick hur bra som helst, dock så dumma han sig lite idag. Red även ponnyn också. Fy bubblan så fin den var, gick super bra. Nu ska jag hoppa in  i duschen.

love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0