mer än lyckad

tjooo!

Fybubblan vad roligt vi har haft det i Stensborg. Kom dit vid tolv igår. Då stack några ut och körde paint ball och vi andra slappa bara. Jag, Lisa, Johanna och Jennifer drog till sjön och badade lite, sedan stack vi tillbaka men vände ganska fort igen för att åter bada, fast med dom andra i klassen. Det var skit skönt i vattnet faktiskt :) Resten av dagen gjorde vi inte ett smack typ. Jag åkte hem vid fem för att rida och kom tillbaka vid nio. När klockan började bli lite så satt vi runt grillen och bara hade allämänt skoj och mysigt! Tog även nattbad också. Jag och Johanna körde på " ingen överdel" i vattnet dvs. Badade som en tok igår. Vet inte riktigt hur många gånger jag var i vattnet. La mig nångång runt tre, tror jag. Vakna sen vid halv åtta. När jag kom hem la jag mig på soffan och sov nästan fyra timmar. Sköönt! Har dessutom fått lite färg dom här två dagarna som varit. Har inte haft nått smink eller så. Vilket kändes lite konstigt inför klassen men men :d Nu ska jag ta och packa mig hemåt, lånar min systers dator då vårat internet strular lite grann. Vi ses! :)

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0