min fina emma

 

Hejhej! Sitter just nu i Elviras säng och gör inte ett smack. Min dag har spenderats på tävlingen som sagt sedan träffade jag ju min otroligt saknade Emma, Elvira och Malin. När jag såg Emma på håll så försökte jag hålla tillbaka tårarna vilket var omöjligt. Fyfan så längesen jag såg henne. Jag har inte träffat henne sen hon flyttade i november. Nog om det, vi drog till Borsökna o solade och bada. Myyys! Sedan vart det att åka till stan o där hände väl inte speciellt mycket. Malin tog bussen hem rätt snabbt så vi gick runt i den lilla staden och bara pratade o umgicks. Emma tog bussen hem vid tio så då gick jag och Elvis och träffade Jenna. Ska dra nu, blir att sova här inatt iallafall.

love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0