Putte

Hejhej!

Igår så drog jag och Elvira på fest i Torshälla och den sög. Höll dessutom på att bli sönderslaga av ett par såkallade kill"kompisar". Vid ett så tog vi bussen till stan för att jag sedan skulle möta upp Putte. Åkte hem till honom i Hällby och sov där. Mys! Jag vaknade vid ungefär tio eftersom att jag höll på att ramla ned på golvet tack vare han som tar upp hela sängen. Han vaknade någon timme efter mig. Vi låg och pratade och lite sådär. Sen tog vi bussen till stan han drog till Zero-one-six och jag till Elvira. Nu ska jag kolla klart på filmen.

love.♥


Kommentarer
Postat av: anonym

Är det Putte Johansson? hahah dum fråga egentligen ;)

2011-06-19 @ 20:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0