tagga tagga tagga


Heej! Idag har det var skola. Dock hade vi inga lektioner. Vi hade " lunken " direkt på morgonen sen så har vi bara gått och segat tills klockan var fyra. Egentligen hade vi idrott på slutet men vi var bara tre stycken som var med typ. Efter skolan stack jag hem direkt och fixade mig. Vid halv sex åkte jag och provred. Hästen är en 2 och ett halvt- årig hingst. Han var super fin och snäll. Dock har han vanligtvis för sig ganska mycket tokiga saker. Han stegrar rätt ofta så han står rakt upp, han bockar och är allmänt knas :p Han gjorde ingenting idag men det kommer väl. Vad kan man förvänta sig av en 2 årig hingst liksom. Ska iallfall dit igen på Fredag och prova honom igen. Sen ska jag hjälpa dom med den andra som har sadeltvång och sedan rida c-ponnyn när det behövs :)

Imorrn är det tävling. Blir att kliva upp sju halv åtta ungefär -.- Är inte så nervös, men det kommer väl imorgon direkt innan jag ska in på banan. Som vanligt hihi!

love.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0