att något så fint kan gå så fel

hejsan!

skolan idag söööög verkligen. Mitt humör har vart det sämsta någonsin. Grät tre gånger pga av en sak. Vill inte skriva ut det i bloggen för det angår inte alla. Fyfan vad jobbigt det har vart. engelskan gick ju åt helvete oxå. hade nån jävla hörförståelse men svara bara på 6 stycken för ja orkade inte. försökte hålla tårarna inne verkligen men tillslut gick det bara inte. att någotså fint kan gå så fel.. Den som gjort min dag lite iaf är malin och cissi. Ni är guld!
Nu har min plutt åkt iväg och det känns förjävligt kan ju bara säga. Speciellt när allt just nu är skit.
fick finaste låten av cissi också som jag lyssnat på hela dagen. tårar tårar.. låten stämmer exakt. alla ord är så jävla exakta. nu ska jag ta och kolla tv & försöka tänka på det goda.

love.♥

vi ska klara det här tillsammans!
ska kämpa ända in i slutet ♥


Kommentarer
Postat av: amanda ♥

gulligt :)

2012-05-29 @ 22:04:58
URL: http://ateebitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0