don't leave me now

hejsan!

Kvällen igår är ju inte att snacka om. Vi är så jävla duktiga när vi ska festa, verkligen. Som sagt så stack vi först och åt pizza. Runt åtta så kom Dizas farmor och hämtade oss. Åkte in till stan. Gick ner till bowlingen där Jennas mamma var. Sen stack jag upp och träffa Jack ett litet tag. Äntligen har killen kommit hem!
Efter tjugo minuter ungefär så tog vi bussen till Fröslunda på fest. Stack direkt hahaha. Sen ner till stan igen och hoppa på hällby bussen. Träffade ett par as schyssta killar där också :) Fan vi snälla dom var!
Efter det så skulle vi dragit på en till fest men jag var så jävla trött så pappa kom och hämtade mig. Däckade direkt när jag kom hem haha :(

Idag så blir det att först träffa Jack sen troligtvis vara med Elvira & Alexandra ikväll. OM jag ens får åka någonstans ikväll. Hoppas Hoppas!!!

love.♥




don't be afraid of the dark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0