feeeeeeest

hej hopp gummi knopp!

Kvällen igår var grym.  Fixade mig sen stack jag in till stan med kvart över sju bussen. Gick och träffade Jack och David. Nice nice! David är så jävla dum ibland, eller nej .. jämt! Efter det så gick jag till Rinnman och mötte upp Alexandra. Sen drog vi till Elvira. Kvart över nio tog vi bussen till Mesta där vi spendera våran galna kväll. Var as trevligt folk. Några man kände & några som var helt främmande för en. Vi dansa, söp och hade det skit skoj. Sen någongång på natten så kom mamma och hämtade mig. Hade inte riktigt koll på klockan.

Idag mår jag väl helt okej. Konstigt nog!
Ska åka till min moster vid två  och äta, för både hon och ena kusinen fyller år. Hatar den här månaden för det är fett mycke släkt saker. Först fyller min ena kusin sen någon vecka efter fyller pappa och sen dagen efter det min andra kusin och sen två dagar efter det är de moster och andra kusinen igen. Fan man lär ju rulla fram snart efter all tårta. :p

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0