HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH

till alicia sundström larsson:
fan va töntig du är som inte vågar stå för vafan du skriver. jag har kvitto på tröjjan om du vill se det ;) & liksom vem fan ljuger om en tröja & vem fan hakar upp sig på priset ? .s har bara två ord att säga omogen brud.



hejsan!

kvällen igår var grym. kom ju lite folk till alexandra. chillkrök bara. jag var nog fan den mest osociala människan ett tag. satt med min mobil & messade med en viss jävligt snygg kille. somnade runt fem tror jag. elvira tog alltlats & täcke :( frös som en jude ju .. vakna vid ungefär halv tio, låg o messade lite sen somna ja om nån minut. skönt!
idag så blir det bara att plugga engelska. skulle ha träffat p egentligen men fick inte åka någonstans..

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0