im in love with you

svar till anonym (som inte vågar skriva sitt namn) : hahaha har inte jag vänner? det är fan du som inte har. jag har iaf äkta vänner. asso vafan vill du jävla skabb.

hejsan!

igår somna jag tidigt. redan halv elva. vakna sen igen vid tolv och låg vaken till tre. snacka med emma i telen om massa. sen alexandra också. mitt liv är verkligen knas just nu. och kommer vara det sjukt länge till kan jag lova.
idag ska jag till kusinen som fyller. om jag orkar dvs.. sen ikväll kanske ja ska va med elvira & nathalie. imorrn blire lugnt iaf. plugga lite so som jag har prov på nästa vecka. så jävla skönt med studiedag på måndag. då blir det att träffa putte. nice!

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0