knasunge du

hejsan!

sitter i skolan just och har so. andra världskriget. passa på att skriva lite då också för pappa har tagit mitt internet typ -.- igår så vare skola, slutade tjugo i tolv för ja inte va på idrotten. sen vid halv fyra stack jag till stan & mötte upp putte. stack sen hem till honom. vi kolla film o hade det niiiice. han säger det fucking ordet hela tiden så jag har börja sagt "nice" nu också :( inte okej! sen vid nio kom syrran och hämta mig. kom hem, duscha, plugga sen sov jag. ikväll är det ridning & min älskade bästa ridlärare slutar idag också :( blääääääääää !
nej nu måste jag fortsätta ha det!

love.♥

gårdagens bästa kommentar: ohh kladdigt! hahahahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0