maddis babe

HEJ!

Nu har jag pluggat i snart tre timmar. So, no och spanska. Tror jag kommer klara proven/ läxhörhören imorgon.
skolan idag var sjuk som vanligt. Kan ju som sagt iiinte påstå att jag och jennifer är normala. Vi klättrar på väggarna när ingen ser oss. Hur normalt låter inte det på en skala ? ;)
Ja jag vet vi är cp!

Slutade en halvtimme tidigare idag än vad vi ska göra egentligen. Så jag stack ner till stan och träffa Jack en snabbis sen så mötte jag upp Maddis. Skulle egentligen träffat Elvira men vart inte så sen. Iallafall så, vi gick runt och kollade lite sen gick vi till tågstationen och träffa Wille en snabbis. Tillbaka till stan sen. Gick till Corner och köpte strips. Först en liten sen en mellan för vi insåg att vi var mer hungriga haha :( Fick reda på en väldigt tråkig sak ungefär idag. Känns ganska tugnt. En kompis till mig ska iväg på behandlingshem .. Får stå ut i fucking tre månader utan honom.
NU: fika (y'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0