mobilen baxad i fitthoräckelbög fröslunda inatt!

svar till anonym: men snälla.. vafan är ditt problem :s den kosta förfan 199:- men kanske för att ja lämnade tillbaka en ring & ett skärp. så då tog ja inte kort :s vafan är ditt jävla fel fitta. sluta kolla & kommentera min blogg. du är skabb!

hejsan!

igår så stack jag till stan & mötte upp elvira. vi fixa lite saker oså. sen stack jag till becka. på kvällen stack vi till stan sen vidare på fest i fröslunda. ångrar det som fan! allt var skit bra & roligt tills securitas kom & alla vart utslängda + fick panik för allas saker var baxade. typ 6 mobiler vart baxade, bla. min.. sen bankkort, pengar, ciggpaket & shit.
jag hade mobilen i skärpet runt midjan.sen tappa ja den på golvet när jag och tobias strula. sket i att ta upp den för ja kände att han satt foten på den så ja ba "aa men då äre lugnt, ingen baxar den" men när han tog bort foten så va någon där as fort. märkte ju fan inte ett piss :o så ja jag har ingen mobil ett braaa tag fram över & utegångsförbud också. fyfan vad jag har panik att inte ha mobil. alla bilder & nummer :(

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0