romme

hejsan!

har vart i romme hela dagen. faaaan va det var kul. har ont i hela kroppen nu. var några killar som stalka mig & alexandra ända från första åket till sista -.- as jobbiga. jag var tydligen deras babe & gud vet vad.
typ sista åket gjorde alexandra illa sig när vi hoppade så det vart inge mer då. hon stuka foten, så den svullna upp som en ballong :(

berättar lite om ridningen igår. hade oxford för magda var sjuk så han gick med på lektionen. fyfan vilket bra pass det var. anna ( ridläraren) sa att det var det bästa jag ridit typ. gick så himla bra verkligen. var ju inte så jätte lätta saker vi gjorde så är sjukt nöjd. efter ridningen så mocka ja ordning hans box, fyllde på med halm, gav mat & vatten. stack hem & duscha sen la jag mig och sov.

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0