sista dagen på tre månader

hejsan!

Skolan idag var riktigt bra. Lite nere först efter en sak som hände igår. Vilket löste sig idag :D
Iaf så dagen var riktigt chill. Inga jobbiga lektioner eller så. Jag. Jennifer & Cissi satt vid rökis och steekte typ hela lunchrasten. Fan var det var skönt! Känns verkligen som vår nu.
Efter skolan så åkte jag in till stan och träffade Jack på engång. Vi prata först sen så var jag med honom, David, Andreas och Kavar. SEn gick jag och alex runt och snackade en massa tills Malin kom så då var jag med henne. Efter nån timme stack hon så då drog jag till Jack igen. Vid tjugo i fem tog jag bussen hem.
Ikväll blir det att åka till kungsör och kolla hoppning. Blir kanske att sova hos jack också. Sista dagen på tre månader som han är hemma nu. Kommer sakna min plutt otroligt mycket :(
Nog om det

love.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0