ta aldrig spring-taxi ..

nej fyfan! gör aldrig det ..

igår så stack jag in till stan vid halv fem & träffa jenna Lundvall, jenna lundstedt & lollo. vi satt på first nån timme sen så stack jag till elvira och fixa mig lite sen ned på stan igen med henne också. mötte upp jenna & stack sen på fest.
diza & jag var fan helt jävla galna verkligen. vi va typ överallt hela tiden. sen vid två stack vi på efterfest & en av killarna från tidigare av kvällen hänka på. upptäckte att bussen bara gick halv på morgonen så vi tog " spring-taxi" fyfan gör aldrig om det. vi sprang som judar men han tog fast mig sen för jag tappa bort sebb och jenna i skogen :( skulle bara gå lite oskyldigt över gatan men då kom han tillbaka och såg mig. han låste in mig i bilen haha , ringde jenna typ tusen gånger men hon svarade ju inte. så ja ringde typ hela min kontaktlista. fan ingen kunde ju komma :( så det vart att ringa syrran som kom o betala allting men inte fan var hon glad. dessutom challa hon om allting idag.. tack så jävla mycket. utegångsförbud ett bra tag nu. :/
imorrn blire troligtvis putte så skriver inge då.

love.♥










jag ser helt knas ut men jag var jätte full :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0