the silents house

till anonym: hahahhhahahahha lilla gumman nej tyvärr. jag köpte andra smycken också.
det var ju inte en rea tröjja så den kosta 200 kronor. inte 99 som du tror ?  du vet inte ens vad smyckena kosta så fuck off bitch ;)

hejsan haha!

hatar töntar som kommenterar utan sitt namn. tror ändå jag vet vem det är så.
iaf.. igår så var det skola. kul som vanligt. efter skolan stack jag till stan & mötte upp maddis. vi gick o kolla lite, köpte brunkräm oså. sen vid fyra stack maddis & jag tog bussen till stålfors. vänta på att alexandra skulle sluta. sen efter det så tog vi bussen till. käka & fixa oss lite sen stack vi på IFK's match :) frös som fan så efter typ 45 min stack vi :) stack till donken sen kom pappa o hämta oss.- kom hem, la oss o kolla skräckfilm. the "silents house", en verklighetsbaserad film. värre än paranomal activity. den här filmen vi kolla är det en enda lång taging. alltså dom klipper aldrig i filmen. as äckligt .. ! våga bara kolla i början när det precis börja bli läskigt så vi stängde av & kolla en annan rolig comedifilm men somna efter typ 15-20 min :p vakna halv nio imorse. sen nu precis så stack alex hem. ikväll blir det att dra till becki. jag elvira & alexandra. niiice!

love.♥

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Tjah !

Fin blogg, hur mår du ? ;d

Kram.. ;dd

2011-03-05 @ 22:04:20
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0