va fan har hänt med dig ?

hejsan!

skulle ju som sagt träffat putte idag men vart ändrade planer. stack ned till stan efter skolan med elvira. mötte sedan upp sussi. vi gick och fikade på first. myyys! satt där i typ 40 min tror jag. efter det så gick vi o kollade lite kläder och sådär. sen vid halv sju stack vi och åt. mums! tog bussen 10 över 7 sen. nu sitter jag här och ska precis gå o fixa min naglar som ser ut som skit. helt fuckade verkligen. imorrn blire att käka igen på stan med elvisboy, alexandra, becca & maddis. häärligt! senare på kvällen blir det fest med elvira :* kommer bli hur bra som helst känns det som.

love.♥

du är så jävla fin på alla sätt och vis
sättet du kollar på mig, gör mig nervös
du är allt jag vill ha
jag är dö kär i dig
det är osberivligt hur fin du verkligen
är
jag är helt tokig i dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0