ღ allows not to lose you

Jag lyssnar på... dead by april- falling behind
Jag har insett att min senaste kyss…
var med en person jag hatar för tillfället

Jag mår bäst när jag… är med mina underbara vänner & bland hästarna

Den bästa krogen heter… hur ska lilla jag veta det !? :(

Jag pratar… väldigt mycket

Jag älskar/tycker om… väldigt många !

Min bästa vän(ner) är… ingen mindre än baby booo Elvira First

Min första riktiga kyss… var ett par år sedan

Jag avskyr när folk… inte står för sina handlingar

Kärlek är… för det mesta bra

Jag kommer alltid att vara… mig själv

Jag är hemligt förälskad i… är inte hemligt i någon haha

Sist jag grät var… här om dagen när ja kollade på OC haha

Min mobiltelefon är… sämst

När jag vaknar på morgonen.. fixar jag mig ( dock inte på helgerna direkt)

Just nu tänker jag på… hur bra livet hade vart om du inte funnits i bilden

Bebisar är… bläää

Homosexuella är… precis som vem som helst

Blondinbella är… en biiiiimbooooo

Ikväll ska jag… kolla Jersey Shore

I morgon kommer jag… gå i skolan sen träffa min sötnos

Jag vill verkligen… ha nytt löshår och maaaassor av kläder + **** just nu

 


 


Kommentarer
Postat av: elvira

Love u :)

2011-05-18 @ 21:54:07
URL: http://elvirafirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0