ღ allows not to lose you


Torsdag nurå. Skolan idag har varit riktigt skön. Vi hade nationella i matte & det gick förvånadsvärt bra. Jag skrev på allting utom tre uppgifter. Vi har ju som sagt tre prov i matten & sammalagt med alla prov kan man få 22p och jag fick tio på det här så matten kan nog bli godkänd trotts allt. Hade 6st G & 4 VG :D
Så jävla nöjd verkligen! spanskan gick ju dessvärre inte så bra. Fick två poäng från godkänt på läsförståelsen & på hör fick jag 6 av 38 haha :( sämst!
Imorrn så är det elevensval & det menas såklart med ridning. Efter det så drar jag och sover med Lisa. Så vi hörs på Lördag när jag kommit hem.

love.♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer Eriksson

Jag har inte ens skrivit något nationellt prov det här året.. Slår vad om att gymnasiet kommer gå åt helvete.. Busigt värre ju

2011-05-06 @ 19:09:45
URL: http://waydownlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0