BÄSTAVÄN

Elvira First! Jag är så himla glad att jag har dig. Du får en verkligen alltid på bra humör. Visst kan vi bli arga på varanda men aldrig så att vi börjar bråka. Vi är irriterde ett tag men det går över efter några minuter. Det är så skönt att veta att jag har dig vid min sida. När man behöver någon som mest. Att veta att man alltid har någon man kan vända sig till när något är fel eller jobbigt. Och att bara kunna ringa och säga " jag kommer till dig sen, okej?!" Att veta att man alltid är välkommen är så himla skönt. Att kunna känna sig som hemma när man kommer. Vi träffas i princip varje dag. Vissa dagar räcker tiden knappt till och andra kan vi bara träffas och inte göra nått alls. Men är man oskiljbara så är det så det blir ibland. Kommer aldrig riktigt förstå hur vi kunnat bli så himla tajta med tanke på att vi hatat varandra så sjukt mycket innan. Det kanske är det som är tacken till att vi vart vänner. Bråket fick oss att prata med varandra. Ska inte skriva så mycket mer nu än att Jag älskar dig, världens Bästavän♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0